FANDOM

Denne liste er bygget fra animail.dk og distributedcomputing.info

Hvad er Click2Donate?Edit

De såkaldte Click2Donate (C2D) sider er velgørenhedssider, som bruger en taktik meget á la den MetroXpress gør: De har fået en masse sponsorreklamer på deres sider, og for de sponsorpenge støtter de velgørende formål. Det gøres ved at du klikker på en knap på siden, og dermed får vist nogle reklamer. Samtidig donerer websiden så pengene direkte videre til velgørende formål, og du kan dermed gøre en god gerning hjemme fra foran din egen computer.

Click2Donate siderEdit

Dyr og miljøEdit

  • Animal Rescue Site - Doner mad og husly til de over 27 millioner uønskede dyr som sidder i internater over hele USA.
  • Rainforest Site - Hjælp med at redde regnskoven.
  • Red Jellyfish - Vælg mellem at redde et stykke af regnskoven eller hjælpe hjemløse chimpanser, som har fået deres naturlige levesteder ødelagt.
  • Care2 - Støtter regnskoven, truede dyr, bekæmpelse af global opvarmning og meget andet.
  • Free Donation - Stor C2D-side hvor man kan støtte en masse forskellige ting op til 20 gange om dagen. (vist utilgængelig i øjeblikket?)
  • Ecology Fund - Støt den sydamerikanske regnskov eller bekæmp den globale opvarmning.
  • Die Wald Seite (tysk) - Stop skovrydningen.
  • Land Care Niagara - Hjælp med at genoprette Niagaras økosystem.
  • Ett Klick För Skogen - Hjælp med at bevare Sveriges gamle skove.
  • Environment Site - Beskyt miljøet.

AndreEdit